2013. február 2., szombat

B+B #6.


*

Oké, azt hiszem ez a 10 perc túlzás volt. Még mindig a kávé ittas ruhámban ülök, és azért izgulok, mert tudom, újra Vele találkozom. Gyorsan megráztam a fejem és készülődni kezdtem. "Valamilyen oknál fogva" késztetést éreztem arra, hogy kicsinosítsam magam, bár magamnak sem ismertem be, hogy ez az ok Bill volt. Egy vajszínű selyemblúzt és egy fekete szoknyát vettem fel, hajamat kiengedtem, egy szép frissítő smink és kész is! Vagyis nem.. a parfümöt elfelejtettem. Az órára néztem, már most 5 perces késésben voltam.. Remek! Amilyen gyorsan csak tudtam, mentem el az autók mellett, hogy minél előbb odaérhessek. Leállítottam a kocsit és lábaimat kapkodva léptem be a kávézóba. Nem messze ült tőlem háttal.
- Szia! Bocsáss meg, hogy késtem! - ültem le vele szemben. Rám kapta tekintetét, végig nézett rajtam és nyelt egy nagyot. Oh igen, pontosan ezt a hatást akartam elérni. 30-on felül ez már áldás egy nőnek.
- Szia! Semmi gond. Már rendeltem neked is.- Mosolygott miközben felém tolta kedvenc kávémat.
- Köszönöm! Igazán nem kellet volna.
- Semmiség. - rázta meg a fejét aranyosan. Ez a kölyök egyre aranyosabb.- Mi történt? - a kérdés hallatán ismét elszomorodtam és ezt Ő is észrevette.- Nekem bármit elmondhatsz.- fogta meg a kezem és mosolya hihetetlen bizalommal töltött el. Soha senkiben nem bíztam meg ennyire, ilyen rövid idő után.
- Tudom és köszönöm. - megsimogattam a kezét. Libabőrös lett az egész karja. Szememmel végig követtem a libabőr útját és felnéztem a szemeibe. Volt bennük valami, amit nem tudtam kiolvasni, de ez nem ijesztett meg, sőt.. Azt hiszem, kezd kicsúszni a kezeim közül az irányítás, mintha a gondolatok kezdenének elmosódni a fejemben. Mintha külvilág lassan eltűnne és csak mi ketten maradnánk.

*
Bill szívverése az egekbe szökött. Ha tehetné, most azonnal leteperné nőt. Van benne valami, amit csak nagyon nehezen tud leküzdeni. És ez nem csak azért van, mert férfiből van, ebben valami más is közre játszik.
- Felhívott. - Brintey hangja rekedt volt és szomorú.
- Mit akart? - bár nem így akarta, hangja mégis megvetéssel volt tele, nem tudja miért.
- Megkérdezte, hogy vagyok. Milyen kedves nem? - savanyúan elmosolyodott. - Ő dob ki, és még kérdezi, hogy vagyok? Szerinte hogy kellene éreznem magam? Kihasználtnak és semmirekellőnek érzem magam. Úgy érzem, mintha soha nem is szeretett volna. - a nő leszegte fejét, mert érezte, egy könnycsepp folyik végig arcán. A férfi óvatosan érintette meg állát és felemelte fejét. Épp megszólalt volna, de Brit gyorsabb volt.- Bill én szerettem őt, gyereket akartam szülni neki. Már elterveztem, milyen szép családunk lesz. Erre tessék..! - a szőkeség könnyei már patakokban folytak. Bill közelebb csúszott hozzá és átölelte a vállát.

*
- Gyere ide, szépségem. - hangja megnyugtató volt és szeretet teljes. Szinte karjaiba vetettem magam, hihetetlenül ki voltam éhezve egy kis törődésre. Karjaiban biztonságban éreztem magam, illata elkábított. Bárcsak megállíthatnám az időt.. Előtte nem szégyelltem az érzéseim, szabad utat engedtem a könnyeimnek. Már-már zokogtam, de visszafogtam magam, mégis csak egy kávézóban vagyunk. Lassú mozdulatokkal simított végig hajamon, majd fejem búbjára adott egy puszit. Felnéztem rá, a tekintete megbabonázott, éreztem, hogy kicsúszik alólam a talaj.- Mi lenne, ha elmennénk hozzád, ott nyugodtabban tudnánk beszélgetni, hm.? - közben egy hajtincsemmel játszadozott.
- Rendben. - nagy nehezen összeszedtem magam, és elindultunk. A kocsimmal mentünk, de nem engedte, hogy vezessek, ugyanis ilyen idegállapotban nem ajánlott.
Már a liftben álltunk egymás mellett szótlanul, a szívem majd' kiesett a helyéről, teljesen megzavarodom, ha a közelemben van.
- Hé, próbálj meg megnyugodni.- egy biztató mosoly kíséretében végig simított a karomon, majd kezünket összekulcsolta.- Megoldjuk! - hogy tud ennyire megnyugtatni pár másodperc alatt? A liftből kilépve nem kellett sokat sétálnunk a szobámig. A zárral babráltam, mikor kezei vállam felé emelkedtek, mellkasa a hátamhoz ért, ujjaival végig tapogatta a szoba számot. 483.
Az a fránya ajtó az istenért sem akart kinyílni. Én pedig kezdtem bepánikolni, ha továbbra is ilyen közel maradok hozzá, ha továbbra is ilyen intenzíven érzem az illatát, ha továbbra is csiklandozza lehelete nyakamat esküszöm, hogy széttépem. De az ajtó végre megadta magát, szinte bemenekültem a szobába. Ledobtam a kulcsom és a napszemüvegem a kis asztalra.
- Kérsz egy pohár üdítőt, vagy nem vagy esetleg.. - megfordultam, és mellkasával találtam szembe magam. Felnéztem rá, szemeiben furcsa tűz volt, sosem láttam még ehhez hasonlót. - .. éhes? - hangom elhalt, úgy érzetem, mintha nem kapnék levegőt, mintha égnék belülről. Ezt tetézte az is, hogy beletúrt hajamba és végig simított a nyakamon. Fejemet tenyérbe döntöttem, szemeim lehunytam, és egy hangos sóhaj szökött ki a számon, amit szégyelltem is. De nem tétlenkedhetem tovább, muszáj volt hozzá érnem, csak úgy kaphattam levegőt. Tenyereim oldalaira vezettem, majd felfelé indultam a mellkasán és meg sem álltam a válláig. Tekintetünk összeforrt, egyszerre lélegeztünk, egy ritmusra járt a szívünk. Ha most azonnal nem csókolhatom meg, akkor megfulladok.
*
Billnél kezdett betelni a pohár. Érezte, hogy nem tudja türtőztetni magát. A nő érintései szinte perzselték a bőrét, illata elbódítja, a külvilág elmosódik, a vér szinte száguldozik ereiben. Elszakadt az a bizonyos húr.
- De, rád. - ahogy kiejtette a szavakat a nő egyik kezével belemarkolt vállába, másikkal pedig átölelte nyakát, így még közelebb kerültek egymáshoz. Bill egy másodperccel sem bírt tovább várni. Lehet kissé vadul esett neki Britnek, de úgy vette észre, Őt ez egyáltalán nem zavarja, sőt.. Úgy csókolták egymást, mintha ezen múlna az életük. Olyan szorosan ölelték egymást mintha összeolvadtak volna. Bill először óvatosan indult el előre, de mikor a nő is vele együtt lépett magabiztosabban nyomta Őt a falhoz. Ahogy a hideg fal hozzá ért Brit bőréhez hangosan felnyögött. A férfi ekkor vesztette el teljesen az eszét, felemelte a szőkeséget, így az átkulcsolta lábait dereka körül, és újra a falhoz nyomta. Ajkait a nő nyakára vezette, harapta, szívogatta a nő bőrét, válaszul Brintey kezei elindultak a nyakától, végig a mellkasán a pólója aljáig, benyúlt alá, először csak hozzáért forró és puha bőréhez, majd végig karmolta a mellkasát egészen a boxer szegélyéig. Billből egy férfias sóhaj szakadt fel. Látnia kell az arcát tekintetét, hogy mit gondol most, ezért felemelte fejét, és farkas szemet néztek egymással..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése