2013. szeptember 1., vasárnap

B+B #13.





- Fogalmam sincs, miről beszélsz.. - csintalan vigyort formáltak ajkai.
- Ó, dehogyisnem.. Mi lenne ha végre megcsókolnál? - billentettem oldalra a fejem.
- Miért, Te nem tudsz? - eddig bírtam. Kezemmel megfogtam, és tarkójánál fogva húztam magamhoz, hogy végre vad csókban forrhassunk össze. Karjaival közelebb rántott magához,csípőnk és felsőtestünk teljesen összeért. Teljesen beindultam, még soha senki nem volt rám ilyen hatással. Nyelve vadul tört be a számba, és mikor rátalált az enyémre, elvesztem. Egy más világba csöppentem, ahol nem  volt senki más csak Ő és Én, Mi. Lassan lépkedni kezdtünk az ebédlő felé. Ó, a vacsora!
- Várj! - toltam el magamtól óvatosan. - Csináltam vacsit.
- Most mást akarok megkóstolni! - majd ismét az ajkaimnak esett. Tovább mentünk,

egészen az ágyig. Ajkai a számról a nyakamra tévedtek, keze pedig a ruhám cipzárjához csúszott, ami annyira váratlanul ért, hogy felnyögtem. Lassan lehúzta  a cipzárt, majd kezeivel letolta a ruha pántjait a vállamról, ami egyenesen a földre hullott. Kartávolságnyira hátra lépett, szikrázó szemeivel végig mért, és az ajkába harapott. Ettől a mozdulatsortól teljesen zavarba jöttem, elpirulva hajtottam le a fejem. Bár táncikáltam már falatnyi ruhákban több ezer rajongó előtt, de ez más volt, teljesen más. Ismét közelebb lépett, és a fülemhez hajolt.
- Gyönyörű vagy! - és ajkai ismét birtokba vették a nyakam. Én se tétlenkedhettem tovább, az ing felső gombjára tettem ujjaim, és

próbáltam kigombolni, de mivel remegtem, mint a kocsonya, ezért sehogy sem sikerült. Néhány sikertelen próbálkozás után megfogtam az ing széleit, és erősen megrántottam. A gombok sorban szakadtak le és potyogtak a földre. Végig simítottam a vállán egészen a csuklójáig, így vettem le az ingét  Tenyereim meztelen hátára vezettem, amitől felnyögött, válaszul körmeimet lapockájába mélyesztettem. Felmorrant, majd ölébe vett, gyorsan lerúgtam a cipőim, és az ágyra fektetett. Fölém magasodva kezdte el csókolgatni a torkom. Lejjebb indult, és már forró nyelvét is a bőrömön éreztem. Ismét felnyögtem, és testem ívben feszült  meg alatta. A melleimhez ért, egyiket kezével, másikat az ajkaival kényeztette  Óvatosan alám nyúlt és kikapcsolta a melltartóm, én pedig készségesen dobtam azt az ágy mellé. Hirtelen felkapta fejét, rám nézett, szemei lángoltak, ajkaival kínzóan lassan közeledett mellbimbóm felé, mikor nyelvét megéreztem, ismét felnyögtem. Légzésem egyre szabálytalanabb lett, szinte már ziláltam. Kezei a csípőmbe markoltak, vettem az adást, megemeltem a csípőm, Ő pedig ujjait a bugyim szélébe akasztva levette rólam az utolsó ruhadarabot is. Ajkai elindultak lefelé, nedves csókokkal borította a mellkasomat, a hasam. Ahogy egyre lejjebb ért, fokozatosan emeltem meg a csípőm. Nem emelte fel a fejét de ismét rám nézett, miközben kezeivel még jobban széttolta a combjaim. Még hozzám sem ért, de sóhajaimtól zengett a szoba. Mikor
nyelve legérzékenyebb pontomhoz ért, hatalmas nyögés tört ki belőlem. Ujjaival  végig cirógatott combomon, majd egyet belém nyomott, válaszul feljebb emeltem a csípőm. Eltorzult a külvilág, csakis az érintéseire koncentráltam  nyelve hihetetlen tempóban körözött rajtam, közel voltam. De még nem akartam, még nem. Hajába túrtam és óvatosan meghúzta felfelé, felemelte fejét, egy pillanatig értetlenül nézett, de mikor oldalra löktem és fölé másztam  buja mosoly jelent meg arcán. Ahogy ráültem megéreztem kemény merevedését. Teljesen felpezsdült a vérem, s vadul estem neki a nyakának. Hangosan sóhajtott fel, mikor óvatosan fülcimpájába haraptam. Végig karcoltam az oldalát és az övébe ütköztek az ujjaim. Egy pillanatra sem hagytam abba nyaka kényeztetését miközben kibontottam az övet, a gombot és lehúztam a sliccet. Lefelé kezdtem húzni a nadrágját, mikor már kellően lent volt, egy könnyed mozdulattal rúgta le magáról. Ajkaim lefelé vezettem, végig a mellkasán és izmos hasán, közben kezeimmel az oldalát simogattam. Ujjaimat boxeralsója szegélyébe akasztottam, és azt is levettem róla. Egy utolsó csókot nyomtam az alhasára, majd ránéztem, látni akartam. Lassan fogtam meg férfiasságát, majd óvatosan mozgatni kezdtem a kezem. Fejét hátra szegve nyögött fel. Ez bátrabbá tett, gyorsítottam a tempón. Még egy nyögés. Légzése felgyorsult, hörögni kezdett, majd hirtelen megfogta a kezem és maga alá rántott. Combjaim közé feküdt. Merevedése pont hozzám ért, felsóhajtottam.
- Biztos akarod? - kérdése teljesen váratlanul ért, szemeiben lángolt a tűz, és a vágy.

- Mindennél jobban akarlak, Kölyök! - mondtam határozottam, mégis rekedten. Keze megkereste az enyémet és ujjainkat összekulcsolva hatolt belém. Fejem hátra hajtva nyögtem fel. Lassan kezdett el mozogni bennem, hosszú percekig diktálta ugyanazt a tempót.
- Ne kínozz! - mondtam elhalva, mire csak egy mosollyal válaszolt, és gyorsított. Végig karmoltam a hátát, hatalmasat nyögött, majd megcsókolt. Ismét felgyorsított. A hajamba túrt, és harapdálni kezdte a nyakam, én pedig végig simítottam izzadt mellkasán. Újra gyorsult a ritmus. Zúgni kezdett a fejem, szememet becsuktam, sóhajaink eggyé váltak. Innen már nincs visszaút. Közeledtünk egy más világ felé. Szapora légzésemből nyögés lett, Ő is hörögni kezdett, a külvilág megszűnt, a saját világunkba csöppentünk. Hangos nyögéssel éveztünk el mindketten. Fejét mellkasomra hajtva pihent. Légzésünk lassan csillapodott le, a hátát simogattam, Ő pedig a karomat. Minden olyan tökéletes, nem akarom, hogy véget érjen ez a pillanat. Hirtelen felkapja fejét, rám nézett, majd megszólalt:
- Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése